1. معرفی شرکت
    1. آشنایی با شرکت
    2. تاریخچه شرکت
    3. واحدهای تولیدی
    4. ماموریت ، چشم انداز و اهداف
    5. طرح های توسعه
    6. بهداشت ، ایمنی و محیط زیست (HSE)
    7. تعالی سازمانی
    8. دستاوردها و افتخارات
    9. فضای سبز شرکت
    10. شرکت های تابعه
    11. تاپ چارت
    12. هیئت مدیره
    13. مدیران شرکت
  2. محصولات
    1. میلگرد ساده
    2. میلگرد آجدار
    3. شمش
    4. اسفنجی
    5. بریکت
    6. گندله
    7. کنترل کیفی و آزمایشگاه
  3. خرید
    1. ارتباط با واحد خرید
    2. سیستم ارتباط با تامین کنندگان
    3. لیست مناقصه های فعال
    4. خرید مواد اولیه ، مصرفی و انرژی
    5. برنامه ریزی و پشتیبانی خرید
    6. امور قراردادها و امور گمرکی
    7. انبار
    8. خرید قطعات یدکی
    9. فراخوان خرید آهن قراضه
  4. فروش
    1. معرفی واحد فروش
    2. ارتباط با واحد فروش
    3. سیستم ارتباط با مشتریان
    4. پورتال مزایده های فعال
    5. کاتالوگ محصولات
    6. شماره حساب های فعال شرکت
    7. فرآیند رسیدگی به شکایت مشتریان
    8. اگهی مزایده
    9. گواهی نامه های فروش
  5. سهام
    1. آگهی ها
    2. ارتباط با امور سهام
    3. ورود به سیستم سهامداران
    4. سوالات متداول
    5. ترکیب سهامداران
    6. اطلاعات مالی
    7. مجامع
    8. تصمیمات مجامع عمومی
    9. اطلاعات افزایش سرمایه
    10. دریافت گواهینامه حق تقدم سهام
  6. حراست
    1. ارتباط با واحد حراست
    2. درباره حراست
  7. روابط عمومی
    1. گالری تصاویر
      1. ریخته گری
      2. کارخانه نورد
      3. کارخانه فولادسازی 1و2
      4. کارخانه احیا
      5. کارخانه گندله سازی
      6. کارخانه کنسانتره
      7. پست برق
      8. واحد اکسیژن
      9. واحد آبرسانی
      10. جرثقیل سقفی
      11. شبکه راه آهن
      12. فضای سبز
      13. نمای کلی کارخانه
      14. واحد ریخته گری
      15. واحد پست گاز
      16. تصفیه دود
      17. کارخانه فولادسازی 2
    2. فیلم
    3. درخواست بازدید از مجتمع
    4. ماهنامه طنین
    5. مقررات بازدید کنندگان
    6. کتاب فرهنگنامه ایمنی در آزمایشگاه
    7. گزارش تصویری
    8. آرم شرکت
    9. خبرنامه تصویری
  8. اخبار و رویداد ها
  9. تماس با ما
    1. اطلاعات شرکت
    2. شماره تماس دفاتر معاونان و مدیران
    3. اطلاعات تماس
  10. بومی سازی
    1. نمایشگاه دائمی ساخت داخل
    2. ارتباط با واحد بومی سازی
    3. معرفی سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد ایران
    4. نمایشگاه مجازی

اخبار و رویدادها

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت مجتمع فولاد خراسان مطرح کرد:
افزایش دو برابری فروش فولاد خراسان در بورس کالا

فروش و عرضه محصولات فولاد خراسان در بازار، با استراتژی‌های اتخاذ شده در بورس کالا نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت مجتمع فولاد خراسان اظهار داشت: سال جاری توام با فراز و نشیب‌های فراوانی برای صنعت فولاد کشور بود. از یک سو دستورالعمل‌هایی که برای این صنعت یکی پس از دیگری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شدند. از سوی دیگر، مشکلات ناشی از کرونا و مشکلات زیرساختی کشور موجب شد نه تنها فولاد خراسان، بلکه بسیاری از فولادسازان کشور با چالش‌های جدی مواجه شوند.
حسین بختیاری افزود: شرکت فولاد خراسان در ابتدای سال جاری حدود 23 روز به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود. بنابراین در فرودین ماه امسال تولید در شرکت متوقف شد. در طول سال جاری نیز مشکلات ناشی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی اعم از برق و گاز سبب شد در ماه‌های گذشته حدود 51 روز شرکت فولاد خراسان با توقف تولید مواجه شود. همین مسائل نیز سبب شدند تولیدات شرکت نسبت به سال گذاشته کاهش داشته باشد.
سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت مجتمع فولاد خراسان خاطرنشان کرد: به تبع کاهش تولید در شرکت، میزان فروش نیز نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه شده است. اما با توجه به سیاست‌های مدیریت عامل و هیئت مدیره برای شرکت فولاد خراسان اتخاذ کردند، میزان فروش در بورس کالا حدود دو برابر افزایش یافت. به طوری که تقریبا تمامی فروش شرکت فولاد خراسان در بورس کالا رقم خورد و فروش خارج از بورس نداریم. فولاد خراسان دو خط فولادسازی دارد که محصول یکی از آن‌ها به بخش نورد اختصاص یافته و محصول دیگر خط برای فروش در بازار است. این یعنی در هر سال قادر به فروش 600 تا 700 هزار تن شمش فولادی هستیم و می‌توانیم 600 هزار تن میلگرد در خط نورد به بازار عرضه کنیم.
بختیاری در خصوص استراتژی‌های فولاد خراسان برای بازاریابی و فروش در حوزه صادرات و فروش داخلی عنوان کرد: استراتژی شرکت برای توسعه بازارهای صادراتی شناخت بازارهای منطقه است و با ارتباطات مستمر با تجار و فعالان منطقه و نیز دست‌اندرکاران صادرات، تلاش کردیم صادرات را به نحو احسن افزایش دهیم.
وی ادامه داد: نزدیکی بعد مسافت فولاد خراسان به بازار آسیای میانه یکی از عوامل اصلی است که در این حوزه به دنبال فروش محصولات خود باشیم.
سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت مجتمع فولاد خراسان اذعان کرد: به دلیل کاهش میزان تولید، کاهش صادرات داشتیم و حتی نتوانستیم تعهدات صادراتی خود را که از قبل داشتیم، به موقع انجام دهیم. چرا که 51 روز تعطیلی در مجتمع سبب شد بخش زیادی از تعهداتی که قبل از تعطیلات برای شرکت ایجاد کردیم، به موقع به دست مشتریان نرسد و همین امر سبب شد صادرات کاهش یابد.
بختیاری تصریح کرد: شیوه‌نامه‌ای که از طرف وزارت صمت منتشر شد، فولادسازان را ملزم کرده همه محصولات خود را در بورس کالا عرضه کنند. به طوری که تقریبا تمامی محصولات شرکت ما را به عنوان تعهدات ما و در بورس کالا برای آن سهمیه در نظر گرفتند. بر همین اساس، شیوه‌نامه جایی برای صادرات لحاظ نکرده است که امیدواریم با توجه به تذکراتی که از سوی انجمن‌های مختلف در این خصوص داده شد، موضوع صادرات به عنوان یک بحث جدی در این شیوه‌نامه در نظر گرفته شود و پس از آن اجرایی شود.
سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت مجتمع فولاد خراسان با اشاره به شفاف بودن فروش شرکت فولاد خراسان، بیان کرد: فروش شرکت غالبا از طریق بورس کالا انجام می‌شود و این شیوه فروش نیز شفاف‌ترین شیوه است. همه افرادی که متقاضی خرید محصولات مجتمع هستند، می‌توانند از طریق بورس کالا به این محصولات دست یابند و این شیوه فروش به منزله شفافیت است. شرکت فولاد خراسان نه انحصاری در امر فروش ایجاد کرده و نه فروش شرکت به صورت مونوپل در انحصار شخص خاصی است. بر همین اساس یکی از شفاف‌ترین فروش‌ها را شرکت فولاد خراسان دارد.